A Megasztár után többször hívták zsűrizni tévéműsorokba, ő azonban nemet mondott a későbbi lehetőségekre. Egészen mostanáig. Pierrot január végén az Eurovíziós Dalfesztivál hazai válogatójának zsűritagjaként tért vissza a képernyőre.
“A Dal számomra merőben más üzenettel bíró műsor, mint a többi tehetségkutatónak álcázott show. Fontos, hogy itt nem valamiféle mentorok csapataként jelenik meg a zsűri, csupán felkért kritikusok vagyunk, akik egyszerűen csak elmondjuk a véleményünket. A versenyzők pedig a saját dalaikkal fellépő hivatásos előadók, akik szeretnék megmutatni magukat az ország és a világ, egészen pontosan Európa közönsége előtt. És persze számítanak a zsűritől az esetlegesen kritikai megjegyzésekre is” – mondja az EMeRTon-díjas zeneszerző, előadó, aki A Dal előző éveinek adásait nem követte figyelemmel, így azt nem tudja megmondani, hogy azokhoz képest milyennek találja az idei felhozatalt.
“Egyáltalán nem meglepő módon egyfajta lenyomatát láthatjuk annak, hogy milyen a magyar popzene. Nem képviselteti magát a paletta minden színe, de a populárisabb szektor mindenképpen. Ráadásul szerintem ez egy egyre vállalhatóbb kép. Általában véve jobb minőségű művek születnek, kevesebb késéssel a nyugati trendekhez képest” – vélekedik Pierrot, aki mostanában háttérzenéket ír egy áruházlánc számára, és néha elérik produceri feladatok is. “Azonban ezek ritkák: manapság igyekszik mindenki csináld magad módszerrel hangfelvételeket készíteni, a lehető legritkább esetben merül fel az igény, hogy egy szakmailag kontrollált produkció szülessen. Előadóként parkolópályán vagyok, kicsit még keresem a helyem” – árulja el Pierrot, az Eurovíziós Dalfesztivál hazai válogatójának zsűritagja.
Forrás: Füles