Immáron jó két esztendeje zajlik az új AGON epizód (The Tale of the Four Dragons – A négy sárkány meséje) előkészítése és fejlesztése. A Pierrot által vezetett Private Moon Studios aprócska társulás, de nem csak ez az oka a lassú haladásnak. Aki ismeri a korábbi AGON játékokat, bizonyára nem lepődik meg, hogy az azokban tapasztalt részletgazdag kivitelezés, mind a történet, mind a megvalósítás oldalán rengeteg időt emészt fel. A kutatás és a történetírás folyamatáról, a grafikai tervekről és a fejlesztés egyéb látványos és kevésbé látványos – ám sokszor nagyon izgalmas – részleteiről számol be az Agon fejlesztői blog, meghatározatlan időközönkénti bejegyzései által. A szövegek mellett természetesen egyéb multimédia elemek is várhatók, képek, hangok és zenék a készülő produkcióból.
Pierrot és társai nem titkolják, hogy szeretnének kapcsolatot teremteni az AGON közönségével, ad absurdum bevonni őket a fejlesztés bizonyos fejezeteibe, egyes kérdések megvitatásába. A hagyományosnak mondható blog-formátum ezt a kommunikációt jelentősen megkönnyíti, a folyamatos információ-áramlás pedig vélhetően fenntartja az érdeklődést egészen a játék megjelenéséig, amelyet még az idei évre ígér a Private Moon Studios.