Falusi Mariann a Pa-Dö-Dö zenekar vezéregyénisége. A duó életének és tevékenységének egyik legsikeresebb megnyilatkozása az “Einstand” c. lemezt volt, melynek produceri munkálatait Pierrot végezte el. Az együttműködés azonban ennél sokkal régebbre tekint vissza, hiszen a már említett “Mechanikus Narancs” musical megírása is korábbi együttműködés eredményeként jött létre.
A mű színpadra állítóival – Bőhm Györggyel és Csizmadia Tiborral – már korábban is dolgoztunk. Amikor szóba került a Mechanikus Narancs megzenésítése, éppen tőlünk kérdezték, hogy szerintünk ki lenne a feladatra a legalkalmasabb, aki nem az ún. nagy generációból való, hanem fiatal. Dolgoztunk már ezt megelőzően is Pierrot-val, nagyon megtetszett nekünk az aktivitása és végül mi ajánlottuk a zeneszerzésre.
Hogyan bontakozott ki a kapcsolat a produceri munkáig?
Ez úgy alakult ki, hogy később nagyon megtetszett néhány dala, ami a lemezeinkre is rákerült. Ezek közül való a később új szöveggel megjelent “Film” is. Amikor mondta, hogy vannak új dalai, felmentünk hozzá. Megmutatta a “Szabó Jánost” és a 10. ütem után azt mondtam, hogy ez az! Tudtuk azt, hogy ebből mekkora sláger lehet. Kettőnk közül mindig a Győrgyi a “fül”, mert én mindig zeneibb dolgokat várok. Ebben a kérdésben azonban egy véleményen voltunk. A produceri munka pedig úgy bontakozott ki, hogy szerzőket nagyon nehéz találni, Pierrot-val pedig nagyon jól tudtunk együtt dolgozni, így kézenfekvő volt a szorosabb együttműködés. Nagyon megbízható embernek bizonyult és életünkben először kiengedtük kezünkből a produceri munkát. Aztán azért közben rájöttünk arra, hogy ez nem nekünk való. Mi ennél sokkal öntörvényűbbek és akaratosabbak vagyunk. De nagyon kellemes és sikeres volt az együttműködés.
Az “Einstand” lemezen található “Hair” egyveleget nem Pierrot munkája fémjelzi. Mi az oka?
Ennek az a története, hogy a turnékon, koncerteken minden évben egy-egy egyveleggel lepjük meg a közönséget. Így volt ez a “Hair” egyveleggel is, amit úgy gondoltunk, hogy a lemezre is ráteszünk. Mivel ez egy élő felvételnek titulált, stúdióban készült felvétel volt, mi lettünk a producerei.
Miért szakadt meg az együttműködés, hiszen a következő lemezen már csak a “Babe” c. dal szerepel az ő szerzeményei közül?
Megkértek bennünket, hogy énekeljünk a “Babe” c. filmben. Rögtön a Pierrot-ra esett a választásunk. Ahol csak lehet, mi hírdetjük az ő munkásságának értékeit. Szívesen vállalok érte felelősséget, hiszen megbízható. Hogy miért szakadt meg a közös munka? Nem tudom… Azt hiszem, annyiféle dologgal kezdett foglalkozni, hogy közben elkezdtünk más szerzőkkel dolgozni. Ez nem tekinthető véglegesnek, bármikor dolgozhatunk együtt. Példa erre az O.J. Sámson nagylemez, ahol ránk is gondolt és meghívott minket vendégnek.
Figyelemmel kíséritek a másjellegű produkcióit?
Persze! A Ganxsta is szerepelt a “Várom a Leveled” c. dalban, ami könnyű volt, mert a Pierrot éppen neki csinált nagylemezt. A “Friss” válogatáslemez egy nagyon jó dolog és egy fantasztikus törekvés. Az, hogy olyan zenekarok jutnak szóhoz, akiknek nem lenne más lehetőségük. O.J. Sámson nagyon helyes, azt a pasit nagyon bírom. Ez egy nagyon érdekes dolog. Számomra ez a tökéletes produceri munka. Azt a produkciót a Pierrot találta ki. O.J. Sámson létezett mint Kartel tag, de nem létezett, mint önálló előadó. Azt, hogy milyen legyen a zenei világ és az image, egyértelműen Pierrot határozta meg. Ez a produkció kiemelkedő!
Mit kivánnál neki, mint producernek?
Azt kivánom neki, hogy ilyeneket, mint O.J. Sámson, találjon ki sokat. Nagyon különleges és egyedi az, hogy egy ennyire egységes produkciót tud összehozni. Hihetetlen energiával és akarattal tud dolgokba belemélyedni.
Mint énekesnek?
Azt, hogy énekeljen, mert tök hülye, hogy nem csinálja. Az emberek nagyon szerették, amikor énekelt és nagyon nagy szükség van lírai alkatú megszólalásokra is.